morsanstips.blogg.se

Jag förundras aldrig...
Jag förundras aldrig över hur jädrans duktig jag är på att sjunga....och att Anders Bagge inte hittat mig än..
Som nyss...jag sitter i min bil på väg för att tanka. Musiken är på för fullt och det är svårt att avgöra om det är jag eller musiken som hörs mest. Jag sjunger (gormar), lägger på olika stämmor till låtarna, wailar och sittdansar...ser mig själv på scenen med Beyoncé. Strålkastarna riktas mot mig och publiken står upp.....Jädrans vilken show!
Jag bromsar in vid bensinmacken...kliver ur som en stjärna och ser mig själv i bilrutan...mjukisdress och gröna foppatofflor. Håret står åt alla håll och jag är osminkad.
Jaha...tillbaka till verkligheten! Jag tankar och skrattar lite åt mig själv, vilka fantasier man har va..? Beyoncé...haha...Anders Bagge...haha...jaja..tur att ingen ser en där man kör iväg igen. Verkligheten får vänta några minuter till...jag har ju egentid en liten stund till innan jag kommer hem och den stunden är min...bara min. Då kan jag sjunga och vara kändis hur mycket jag vill!
 
Dagens tips: Sluta aldrig drömma! Var lite stjärna ibland!