morsanstips.blogg.se

Det här med tekniken...
Jaha idag är det prinsessan Leonores dop...är det något jag ska se? Nää...jag tror jag droppar det!
 
Pojkarna är ute och leker efter att sovit borta i grannbarnens lekstuga....dottern har haft övernattningsbesök...och jag och sambon sitter mittemot varandra med varsin dator...socialt! Det är tydligen så vi ska umgås idag i detta samhälle...som i Telenor-reklamen....Å andra sidan, hur skulle jag kunna blogga utan teknikens under??? Finns både för-och nackdelar med allt....;)
Nää..jag tror vi ska vara lite "wild-and crazy" idag och faktiskt lägga bort alla tekniska prylar. Det är strålande väder ute så det är bara att sätta på sig sina alltför små shorts och urtvättade linne. Kanske dags att ta itu med dammen som läcker...eller plocka lite mask och ta med fiskespöet ner till älven :) För er som inte vet är jag en glad sportfisketjej...det är min hobby...som jag tyvärr utövar alltför sällan, men det kan man ju ändra på :)
Ja vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på...en god glass ska jag varjefall unna mig...kanske till och med två.
 
Dagens tips: Glöm inte bort att leva!
 
Som sagt...njut livet! :)