morsanstips.blogg.se

Äntligen över nr 2
Läsåret är över...
 
Då var det äntligen över...läsåret 2013/2014....stackars ungdomar som nu måste hitta något annat att fördriva tiden med ;)
Linnea hade sin avslutning idag i Kåge kyrka....det var jättefint och exakt som igår blev rörd när vi skulle sjunga psalm 199.."Den blomstertid nu kommer".....spelar liksom ingen roll hur förberedd jag är...jag blir ändå rörd och måste låtsas som att jag blir upptagen med något annat just under sången...jaja man är väl sentimental :)
Idag fick Linneá veta också att hon fått sommarjobb på en grillrestaurang i närheten..:) Hon ska börja provjobba i morgon...spännande :)
 
Goda vännerna :)
Dagens tips: Ge aldrig upp, plötsligt lossnar det!
#1 - Linda

Åhh vad spännande med sommarjobb!!:) Ja du är inte ensam om att bli sentimental vid psalmerna...en och annan tår försökte jag smidigt torka bort!!

Ha det bäst!

Fasen vad duktigt du är på att skriva Kattis!! Du är u född till det här!:)

Svar: Men tack hörru du...:) Jag bara skriver direkt från hjärtat...det blir som det blir!Ja hon blev jätteglad när dem ringde...:)
Ha det gott!
morsanstips.blogg.se