morsanstips.blogg.se

Fullt ös igen...
Ja nu är man igång igen...
 
...och det känns faktiskt ganska bra :)
Har börjat nytt jobb på Scandic Hotell och trivs jättebra, fantastiska kollegor och trevligt att få träffa så mycket människor.
Sen har pluggandet satt igång igen...mycket spännande!!! I vår är jag utbildad hundinstruktör och kan hålla kurser för hundägare och deras bästa vän :) Ska bli otroligt skojigt...och nervöst att starta eget...det innebär ju så mycket och jag måste sätta mig in i massa nytt som jag aldrig varit borta i förut...men det ska nog gå bra!!
Så då vet ni alla där ute....ni som är hundägare eller funderar på att skaffa hund....till våren/sommaren kan ni gå kurser hos mig :)

Dagens tips: Följ dina drömmar, vad de än måtte vara! Ge inte upp!
 
 
 
#1 - Jeanette

Vad spännande och roligt för dig 😊 själv vet jag inte vad jag ska bli när jag blir stor 😉 hahaha