morsanstips.blogg.se

Bakdag...
Jag tror vi har en liten konditor hemma..
 
Idag har Jonas bakat världens godaste brownies....och jag skojar inte!!
För er som känner mig är det ju ingen nyhet att jag fullkomligt älskar choklad...och jag har provat alla möjliga olika brownies...det finns ingen som slår dem som Jonas bakade idag!!! :) Riktigt duktig var han! Jesper har också varit duktig och klippt gräset...sen stack han ut och sprang...duktiga killar :)

Jag slängde ihop lite sockerkringlor i eftermiddags...sen löptränade jag också :)
I morgon ska vi ha kalas för Fredrik...därav dessa förberedelserna!

Dagens Tips: Lite kladd i köket med barnhänder gör ingenting när resultatet blir MUMS!!! :)
 
#1 - Anonym

Kan man få receptet på brownisarna? Eller är det hemligt?;)

Svar: Självklart kan jag lägga upp receptet på brownisarna :) Kommer inom kort!!!
morsanstips.blogg.se

#2 - Linnea

Åh ni får baka igen när jag kommer hem ;)

Svar: Klart vi ska...Jonas ska få baka igen :)
morsanstips.blogg.se

#3 - Johanna

Det är så härligt med kladdiga barnfingrar, för hur skulle de annars kunna lära sig? Blir det dessutom lyckat är det bara att lyfta på hatten!
Precis så brukar jag också göra, baka o äta sen springa. Vinnande koncept det där!

Svar: Ja visst är det härligt :) Jonas är dessutom jätteduktig så vi mumsade som bara den efteråt :)
morsanstips.blogg.se