morsanstips.blogg.se

Spännande, nytt och roligt...
Nu händer det spännande grejer. Något nytt jag ska starta upp med. Registrerade mig idag så nu kan jag börja....
Längtar till jag får mina produkter. Så spännande, så taggad! 
Denna chokladdryck har verkligen gjort intryck på mig och av det jag hört av andra kunder så är kaffet lika bra. 
Garanterar inga resultat då vi alla har unika kroppar med olika förutsättningar men jag har upplevt sjukt bra resultat i form av att allt mitt sötsug är borta. Mitt mål är inte att rasa i vikt, vilket jag heller inte tror är sunt. Mitt mål är att få bort mitt sötsug så att jag inte ska stoppa i mig sånt som påverkar mitt blodsocker negativt. 
Jag kan säga såhär, jag bakade chokladbollar med barnbarnet förra helgen - chokladbollarna ligger kvar i kylskåpet!!! Eller, resten av familjen i huset har väl smakat MEN jag är inte sugen. Det frestar inte.
Jag är otroligt nöjd med chokladdrycken och kommer fortsätta med den testmånaden ut 😊👍.
Nu hoppas jag att de andra produkterna är lika resultatstarka.

Godnatt på er!