morsanstips.blogg.se

Allt mellan himmel och jord
Oj det var verkligen ett tag sedan jag uppdaterade, det går som i vågor märker jag. 
Träningsresan som jag bokade in mig på i februari är nu avklarad. Vilken fantastisk resa! Det roligaste jag gjort på länge och jag har redan bestämt mig för att åka på nästa som planeras. Vilket gäng vi var, gamla som unga, tränade som otränade. Det vi alla hade gemensamt var att vi var glada och positiva och tyckte om att röra på oss.
 
Nya vänskapsband knöts och jag hoppas det blir fler framöver.
Innan träningsresan var jag på Kreta med familjen också...det var mysigt med kvalitetstid med familjen. Barnen är stora och det är inte säkert de vill hänga med oss gamlingar nästa sommar så det är bäst att passa på..
 
Nu har hösten kommit och med den kom oxå en tragisk händelse. Förra veckan fick jag åka akut med min älskade hund till veterinären...jag återvände hem utan hund. Min älskade gamla fina hund fick somna in pga sjukdom. Det absolut svåraste beslut jag någonsin behövt ta men kanske det viktigaste. Sorgen är bedövande och varje dag tror jag att jag hör hennes tassar i hallen. 
 
Vila i frid min finaste och bästa vän! Det kommer aldrig finnas någon som du igen, inte i mitt hjärta iallafall ❤