morsanstips.blogg.se

Man är mest klibbig hela dan.....
Den här värmen alltså...
 
Man ska inte klaga, jag vet, men i den här värmen mår jag nästan dåligt...
Det är så varmt på dagarna så man orkar inte göra någonting...jag bara pustar och päser och är mest klibbig hela jag....not fräscht!!!
På nätterna går det absolut inte att sova, dels jobbar sambon natt så det är ensamt, dels är det alldeles för varmt i huset så jag vet inte hur jag ska sova....utan täcke...med täcke...utan täcke....med täcke....
Vaknar och är alldeles slut....tar en kalldusch....sen är man strax lika varm igen....
Jaja...fixade till lite sommarlunch varjefall....mycket mumsigt!
Lite tacokryddad strimlad kycklingfilé, stekt tillsammans med färsk sparris. Lite gurka, vattenmelon och fetaost som tillbehör.
 
 
#1 - Jeanette

Ja det är varmt nu och man blir inte så hungrig... Tack far mattipset det ska jag prova 😉

Svar: Ja det var faktiskt jättegott...och snabbt gick det :) Hoppas ni har en fin sommar :)
morsanstips.blogg.se